woensdag 9 februari 2011

What to choose..

Haai ben ik weer!
Ik zit met een heel groot dilemma.. het gaat over de stroom/profiel die ik moet kiezen. IK HEB GEEN FLAUW IDEE! Ik wil sowieso scheikunde houden, dat kan niet bij; Cultuur&Maatschappij, Economie&Maatschappij. Dan blijven Natuur&Gezondheid en Natuur&Techniek over. Maar ik heb liever geen natuurkunde, dus dan blijft alleen Natuur&Gezondheid over. Maar ik wil later écht geen dokter of iets dat daarmee te maken heeft worden! Dus dan zou ik Natuur&Techniek moeten kiezen, alleen is dat het zwaarste profiel en ben je daarmee vaak lang aan je huiswerk etc.. AAAHH ik heb geen idee! Moet jij ook kiezen? Of heb je al láng gekozen? Op wat heb je je keuze gebaseerd, vond je het een goede keuze of had je toch liever wat anders gewild? Haha, ik denk niet dat ik een antwoord krijg omdat er volgens mij nog niemand mijn blog echt leest, maar ik hoop het wel!

Anyways, ik heb altijd het 1e uur vrij op woensdag dus daarom zit ik nu achter m'n laptop (:
Maar ik denk dat ik maar ga, dan kan ik lekker rustig aan doen.

Byee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten