maandag 14 februari 2011

Love is in the air..

Alleen niet bij mij, haha.
Bij ons op school hebben we elk jaar met valentijnsdag rozen en ballonnen die je kunt kopen en (anoniem) versturen. Behalve 1 iemand heeft niemand anders uit mijn klas iets gekregen, ik dus ook niet.. jammer!

Toen ik uit was ging ik met Tessa naar het dorp toe, ze moest nog een broek terug brengen bij de Sapp en ik vond het gewoon leuk om mee te gaan (:
Het stomme was, dat je geen geld terug krijgt bij de Sapp! Je moet dus iets anders uitkiezen, maar ze kon niks vinden.. dus toch maar de broek gehouden, hij was ook best wel leuk maar het was de helft van haar kleedgeld en dat vond ze toch iets te duur.

Na de Sapp gingen we naar Health City, een sportschool. Ik wil graag mijn conditie verbeteren, maar voor veel sportscholen moet je minstens 16 jaar oud zijn ;s Alleen daar hadden ze jeugd fitness, voor 12 t/m 15 jaar, dus ik vroeg even hoeveel dat zou gaan kosten. 6 maanden was 27,50 p/m en 12 maanden was 22,50 p/m. Ik denk dat ik even ga vragen of Laura met me mee wil sporten, want dat vind ik leuker dan alleen!

Ik kon de verleiding niet weerstaan en ik móést even de H&M ingaan! Ik heb heel veel dingetjes gepast en uiteindelijk het jurkje gekocht dat hieronder staat, maar 9,95! Waarschijnlijk ga ik hem wel nog een beetje inkorten, op de foto staat hij met een leuke lengte maar bij mij valt hij een beetje lang.. Maar dat heb ik er wel voor over, ik vind 'm namelijk super leuk, heel basic.

 
Verder heb ik niet erg veel meer meegemaakt vandaag, toen ik thuis kwam moest ik nog even een half wijkje folders bezorgen en nu ben ik half aan 't leren voor Spaans, eigenlijk helemaal niet want ik moest gewoon eventjes wat schrijven, dat heb ik al veel te lang niet meer gedaan! Sorry daarvoor, ik had het een beetje druk en geen tijd om te schrijven. Ik hoop dat ik weer wat regelmatiger zal gaan schrijven, natuurlijk heb ik dit gewoon zelf in de hand maarja..

Ik hoop dat jullie een fijne valentijnsdag gehad hebben, bye!
Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten