maandag 7 februari 2011

Endeldarm met aardbeien?

Hahahaha sorry voor de titel, ik zit nu bij geschiedenis en ik hoorde opeens iemand zeggen: ''OMG! Endeldarm met aardbeien, echt vies!'' Geen idee waar het op slaat, hahahaha. Anyways, sorry dat ik dit weekend niks geschreven heb. I was busy !  Zaterdag had ik mijn feestje, ik was 20 januari jarig, en zondag was relax dag. 

M'n feestje was echt super, eerst gingen we maskertjes etc. doen en daarna een fotoshoot! Het klinkt nu misschien alsof we niet veel hebben gedaan, maar het duurde allemaal heel lang en het was gewoon geweldig (: Ik heb superveel leuke spulletjes gekregen, mooie kettingen, oorwarmers, een heel vet boek (wreck this journal), heeerlijke douchespulletjes en nog veel meer.. Het was gewoon geweldig, hihi.

Zondag was, zoals ik al zei, een relax dagje. Oh wacht, nee! Alleen 's avonds kon ik relaxen want ik heb 2 folderwijken die ik zondag allebei heb gelopen, met hulp van m'n moeder. Ik hoef gewoon een hele week niet te denken van; 'oh nee.. ik moet nog folders lopen..' IK BEN GEWOON AL KLAAR, WHOEEH ! Hahaha sorry, meestal moet ik woensdag nog een halve straat ofzo lopen, en nu ben ik gewoon op zondag al klaar.. Dat is volgens mij nog maar 1 of 2 keer eerder voorgekomen!

Zoals je kunt merken verspring ik nogal gauw van onderwerp, sorry daarvoor! Ik kan er niks aandoen, als ik normaal met iemand praat verander ik meestal naar een heel ander onderwerp, tenzij het een serieus gesprek is natuurlijk.

Erg veel heb ik niet meer te zeggen, dus ik ga maar huiswerk maken.
Daaaag!


1 opmerking: