woensdag 2 februari 2011

'Cause baby you're a firework

Haaai! Ik heb net As The World Turns gekeken. Voor de mensen die het volgen: ik denk dat Holden nog gewoon leeft, want die gijzelaar en hij hadden van kleding gewisseld en hij had ook horloges, z'n portemonnee en z'n trouwring gepakt enz. dus ze denken dat HIJ Holden is! Nou ja, dat denk ik dus hé. Welke series volgen jullie eigenlijk? Dit is mijn TV-schema:

Maandag
20.30 ANTM (Nicole !)
En gelijk daarna komt Tabatha's Salon Takeover en Dating in the dark, ik kijk dat ook altijd maar ik weet de tijden niet echt omdat het dus gelijk na elkaar komt.

Dinsdag
20.30 GLEE!<3
Daarna komt Modern Family, en ik weet daar dus ook de tijd niet van.

Woensdag
Als er een leuke film is kijk ik dat, ik heb geen serie ofzo die ik volg op woensdag.

Donderdag
20.30 Wie is de mol !

Vrijdag
20.30 X-Factor

Zaterdag
Hmm, volgens mij niks. Ik ga meestal een film kijken o.i.d.

Zondag
21.00 Top Gear @ BBC !

Kijken jullie ongeveer hetzelfde als ik?
Hahaha dit lijkt nu een heel lange post, maar eigenlijk is het niet zo lang..

Vandaag had ik eens geen toetsen, yaaay!
Morgen heb ik een so van 3 lessen van Engels, dat ga ik zo even leren.
Oeps, me laptop valt bijna uit, dus ik ga maar weer eens.
Daaaag!

Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten