donderdag 10 februari 2011

Geen inspiratie

De titel zegt het al, ik heb absoluut geen inspiratie! Dus ga ik je maar vervelen met wat ik vandaag heb gedaan, hahaha. Eerst moest ik naar school, logisch. Spaans was vandaag echt leuk! We gingen Glee kijken in het Spaans, natuurlijk wel met Nederlandse ondertiteling. Daarna hadden we een invaller voor Engels en toen een blokuur muziek, altijd leuk (: Toen we uit waren ging ik met Tessa mee naar huis, yaaay! Het is altijd super leuk maar als iemand vraagt 'wat hebben jullie dan gedaan?' weet ik eigenlijk nooit wat ik moet zeggen, hahaha. Ehm, gewoon kletsen en laptoppen en een wedstrijdje 'wie gooit er als eerste 50x een koelkastmagneetje tegen de koelkast' en ja dat is het eigenlijk! Waarschijnlijk denk je nu van 'okee.. vaag..' en ja, we zijn ook best wel vaag! Maar op een hele leuke manier (:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten