vrijdag 4 februari 2011

Sorry seems to be the hardest word

Haaai, sorry dat ik gisteravond niks gepost heb, ik had het druk met wiskunde!
Ik dacht dat ik wel snel klaar zou zijn, ik hoefde nog maar 20 opdrachten, maar ik was vergeten dat je nog a,b,c,d en meestal ook nog e hebt.. Stupid mathematics!

Nu zit ik trouwens op school, bij wiskunde, we hebben laptops voor school. De toets van wiskunde is net geweest, hij ging echt super! Ik denk dat ik wel weer een 9 heb.. Misschien wel een 10 ! Naar mijn gevoel ging er namelijk niks fout.

Morgen (zaterdag) is mijn feestje, yaaay. Eerst gaan we een peeling en maskertjes etc. doen, daarna een fotoshoot, dan een film kijken met de beamer en vretennnnn. Ik heb er zo veel zin in!

Vanmiddag ga ik als het goed is na school met Laura naar de kringloopwinkel! Ik hoop dat ik nog van die oude kettinkjes etc. zal vinden. En ik hoop dat Laura weer beter is, ze is al ziek sinds maandag maar ze zei dat ze er vandaag weer zou zijn. Fingers crossed!

Oeps, we moeten de laptop dichtdoen en verder gaan met wiskunde..
Doeeeg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten